fbpx

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu

kalkulator On-line

kontakt

Prowadzenie konta na Twitterze

Prowadzenie konta na Twitterze

Z czym kojarzony jest Twitter? Ograniczenie znaków do 280 na jeden post oraz hasztagi. Świadczy to o całkowicie innej formie komunikacji, niż w innych mediach społecznościowych, takich jak na przykład Facebook czy LinkedIn. Na pierwszy rzut oka to właśnie te rozwiązania, oraz dedykowany zdjęciom Instagram wydają się znacznie lepszymi rozwiązaniami do prowadzenia działań sprzedażowych i marketingowych. Prawda jest jednak inna. Prowadzenie konta na Twitterze wiąże się z pewnymi ograniczeniami, aczkolwiek daje ono możliwości dotarcia do innej grupy osób. Ponadto, limit znaków niejako zmusza nas do zupełnie innej komunikacji z odbiorcą. Może być to traktowane jako przeszkoda, jednak po jej przekroczeniu otwierają się nowe możliwości przed firmą.

Jak założyć konto firmowe na Twitterze?

Zanim rozpoczniesz swoje działania, musisz wiedzieć jak założyć konto firmowe na Twitterze. Nie różni się ono znacznie od standardowych procesów rejestracji na innych mediach społecznościowych. Wystarczy podać swoje imię(nazwa firmy) oraz sposób weryfikacji konta. Można to uczynić za pomocą maila lub telefonu. Po wprowadzeniu wymaganych informacji pojawią się opcje dodatkowego wykorzystania Twittera, takie jak regularne podsumowanie mailowe aktywności, czy też personalizację wyświetlanych reklam. Wystarczy już tylko weryfikacja danych w postaci przesłanego kodu na maila lub telefon i już można rozpocząć korzystanie z Twittera. Warto na samym wstępie zweryfikować swoją bazę kontaktów z innych mediów społecznościowych, żeby nie musieć zaczynać pozyskiwania swojej grupy odbiorców od zera.

Jak prowadzić Twittera – wersja dla firm

W Polsce twitterowa społeczność jest cały czas w budowie, toteż ciężko odpowiedzieć w kilku słowach jak prowadzić Twittera. Można jednak wypunktować kilka uniwersalnych działań, które odpowiednio przeprowadzone zdecydowanie ułatwią powodzenie w dotarciu do odbiorców. Jak już wcześniej zostało wspomniane, limit 280 znaków nie pozwala na rozpisywanie się. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy na siłę redukować dłuższe treści. Odbiorcy Twittera poruszają się w świecie haseł i krótkich fraz zakończonych hasztagami, o których także nie wolno zapominać. Dobrze dobrany hasztag może zachęcić innych użytkowników do reakcji, a nawet dyskusji pod naszymi wpisami. Warto obserwować komentarze, w celu reagowania na nie w odpowiedni sposób. Wreszcie, wbrew pozorom należy także zwracać uwagę na działania konkurencji, które mogą okazać się inspiracją do rozwoju naszego konta firmowego.

Prowadzenie kanału na

YouTube

Prowadzenie profilu na

LinkedIn

Prowadzenie konta na

Twitterze

Prowadzenie konta na

Instagramie

Prowadzenie fanpage na

Facebooku