Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu
kalkulator On-line
kontakt
Prowadzenie kampanii Instagram
Prowadzenie kampanii na Instagramie – nowe możliwości
Dotarcie do klienta można uzyskać poprzez różne kanały komunikacji, jednak najłatwiej osiągnąć to poprzez te najpopularniejsze, czyli media społecznościowe. Przy okazji rozwoju marki firmy, czy też promocji określonego produktu lub usług, prowadzenie kampanii na Instagramie wydaje się być absolutnym obowiązkiem. W większości przypadków, takich jak blog czy też Facebook, najważniejszą częścią postu jest tekst, a grafiki są najczęściej dodatkiem. Instagram to narzędzie, które zdecydowanie skupia się na aspekcie wizualnym. Dzięki kompatybilności z urządzeniami mobilnymi, to właśnie tam młode pokolenie spędza najwięcej czasu. Doskonale to rozumiemy i wiemy, w jaki sposób przedstawić Twoją firmę na Instagramie we właściwy sposób.
Jak powinna być przygotowana reklama na Instagramie?
Pierwszym krokiem do prowadzenia firmowego Instagrama jest stworzenie konta biznesowego, które będzie kompatybilne z Facebookiem. Dopiero wtedy można przejść do aktywnego używania tej platformy – oprócz samego dodawania reklam, otrzymujemy dostęp do dogłębnych statystyk profilu, które mogą okazać się potężnym narzędziem analitycznym w przyszłości. Reklama na Instagramie może zostać wykorzystana na różne sposoby, w zależności od potrzeb naszej działalności. Dodanie przycisku call to action może być nastawione na zwiększeniu ruchu profilu oraz przekierowanie na stronę internetową w celu dokonania zakupu.
Dowiedz się, jak prowadzić Instagrama
Wszystkie media społecznościowe posiadają pewne mechanizmy, które warto wykorzystać przy okazji promocji swojej marki oraz jej produktów i usług. Nasza firma doskonale wie, jak prowadzić Instagrama. Przede wszystkim jest to platforma, która umożliwia znaczne skrócenie dystansu z odbiorcą, dlatego też warto pokazywać więcej materiałów od kuchni, aniżeli na innych stronach. Aby móc jeszcze lepiej wykorzystać potencjał drzemiący w naszej marce, warto zapoznać się z ideą cross marketingu. Polega on na obopólnym wykorzystywaniu swoich zasięgów z inną firmą, która nie jest naszą konkurencją.
Kampania na Instagramie – o czym warto pamiętać?
Duża liczba zdjęć, grafik, oraz bardzo dobry user experience – kampania na Instagramie daje nieprawdopodobne możliwości zaprezentowania swojego produktu, a nawet usług. Pandemia tylko spotęgowała zjawisko e-window shoppingu, czyli przeglądania wszelkiego rodzaju produktów. Coś, co kiedyś oznaczało chodzenie po galeriach handlowych, dzisiaj wymaga zaledwie chwycenia za telefon i kilku ruchów kciukiem. Warto również zapoznać się z trendsetterami, którzy także mają możliwości dotarcia z naszymi produktami do nowych odbiorców. Jak widać, możliwości rozwoju marki dzięki Instagramowi są niemal nieograniczone.