fbpx

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu

kalkulator On-line

kontakt

Prowadzenie kampanii Facebook

Prowadzenie kampanii Facebook dla Twojej firmy

Już od kilku lat można obserwować trend przeradzania się Facebooka w coś więcej, niż tylko medium społecznościowe. Dzisiaj, ze względu na niezwykłą łatwość w dotarciu do odbiorcy, czyli potencjalnego klienta, można go uznać za największą platformę sprzedażową na świecie. Nasza firma oferuje wiele usług dla firm, w tym profesjonalne prowadzenie kampanii. Facebook daje coraz więcej opcji dla biznesu, dzięki czemu odpowiednie przygotowany sprzedawca jest w stanie bardzo dokładnie przeprowadzić całą reklamę swojego produktu, bądź usługi. W zależności od oczekiwań naszych Klientów, jesteśmy w stanie doprowadzić do wzmożonego ruchu na stronie, co przełoży się na wzrost sprzedaży.

Prowadzenie kampanii na Facebooku, czyli analityka w czystej postaci

W coraz bardziej zdigitalizowanym świecie dane stanowią niesamowicie cenną wartość, a ich odpowiednia interpretacja pozwala na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych. Prowadzenie kampanii na Facebooku polega na implementacji rozwiązań technicznych, które są przeprowadzane w oparciu o dużą ilość informacji. Zwracamy uwagę na wszystkie istotne wartości, które pomogą w dotarciu do właściwej grupy odbiorców. Aktywność na stronie, czy też liczba komentarzy pod postem i reakcji to tylko kropla w morzu potrzeb. Skupiamy się także na średnich kosztach przypadających na reakcje, zdobytego odbiorcę, czy też samą sprzedaż.

Kampania reklamowa na FB, a inne platformy

Facebook to oczywiście nie jedyne źródło contentu w Internecie. Z tego powodu kampania reklamowa na FB musi zostać przeprowadzona także we współpracy z innymi platformami. Dobrym przykładem może być użycie danych, które zostały wykorzystane przy kampaniach Google Ads. Słowa kluczowe wykorzystane przy okazji kooperacji z wyszukiwarką Google mogą zostać wykorzystane także w kampanii na Facebooku. Także warto prowadzić działania na Instagramie, które będą kompatybilne z wpisami i czynnościami na Facebooku. Obydwie platformy bardzo dobrze ze sobą kooperują, także nie ma żadnych problemów z ich połączeniem.

Kampania na Facebooku, a lokalizacja

Media społecznościowe dostarczają nam mnóstwo informacji na temat potencjalnych klientów. Dwa bardzo proste przykłady pokażą, jak kampania na Facebooku może zostać przygotowana na bazie lokalizacji, która jest ogólnodostępna na profilu każdego użytkownika. Sklep internetowy oferujący akcesoria do jazdy na nartach z pewnością znajdzie więcej zainteresowanych w Krakowie, niż w Gdańsku, dlatego też w tym przypadku warto pozycjonować wyświetlane reklamy w Małopolsce, a nie na Pomorzu. Innym przykładem mogą być artykuły rolnicze. Z pewnością bardziej zainteresują się nimi osoby z miejscowości do 100 tysięcy mieszkańców, niż ludzie mieszkający na warszawskim Mokotowie. Lokalizacja to jeden z kluczy do właściwej kampanii, o którym w żadnym stopniu nie zapominamy.

Prowadzenie kampanii

Instagram

Prowadzenie kampanii

Facebook

Prowadzenie kampanii

Google Ads